وب نوشت های یک آدم شکاک

Wednesday, July 12, 2006

تحریف تاریخ به روایت یک فعال سیاسی دبش!

اول که دیدم باور نکردم. گفتم مگر می شود که کسی که خودرا فعال سیاسی می داندبه این صورت تاریخ معاصرمارا بازسازی و دوباره سازی کند! ولی دیدم نه صحت دارد. ادعا براین است که اکنون، در هر سلول ده نفر زندانی است ولی در زمان « شاهنشاه آریامهر»
«تموم زندان اوین ده تا زندانی به زور بود...»
اگر این بازسازی و دو باره سازی تاریخ معاصر ما نیست، پس چیست؟ آبا به واقع چتر « مخالفت با جمهوری عوضی اسلامی» به اندازه کافی بزرگ و ضخیم هست که درزیرش هر لاطائلائی را بتوان به عنوان مخالف خوانی با این رژیم عهد د قیانوسی به مردم قالب کرد؟ من فکر نمی کنم. اصل را در اینجا بخوانید
بیهوده نگفتند که از ماست که برماست!
پی نوشت: نویسنده وبلاگی که به آن لینک داده ام به خیال خویش به من جواب داده است . من حتی یک روزهم زندان نبوده ام ولی شما حق ندارید در باره آن دوران دروغ بگوئید. من چیزی جز این ننوشته ام. متهم شده ام که به اسامی مختلف برای شما ایمیل های سراپادشنام فرستاده ام. دروغ می گوئید. دروغ. و پرونده سازی می کنید. پرونده سازی. به شما انتقاد کرده بودم در باره یکی از پستهای شما درباره خانم عبادی- یادتان هست؟- وشما فشارخونتان ا زانتقاد بالا می رود، کمااین که الان هم با عصبیت داریدبا کلی پرونده سازی به خیال خود جواب می دهید. همین. اگر جز از این است افشا کنید. اشکال کار شما این است که فکر می کنید همگان مثل خود شما هستند . امیدوارم این بار هم «دوستان» خودتان را به جان من نیندازید. من گردنم ا زموی شما باریکتر است!!!